dimecres, 25 de setembre del 2013

Autorització de sortides fora del recinte escolar i activitats culturals



AUTORITZACIÓ

            En / Na                                                                       amb DNI núm.                       com a pare / mare / tutor/a de l’alumne/a                                                                          estic assabentat/ada de les normes de funcionament, horari de classe i servei de menjador, i l’autoritzo a participar en totes les activitats i sortides que el centre organitzi dins i fora del seu recinte.

            Així mateix, eximeixo el professorat i monitors/res que l’acompanyin durant la realització d’una activitat de qualsevol responsabilitat si el meu fill / la meva filla no observa una conducta responsable i no obeeix les instruccions rebudes.

            En cas d’urgència mèdica, autoritzo els metges a realitzar aquelles accions que consideren necessàries per tal de preservar la salut del meu fill / la meva filla.

            Respecte a les classes d’Educació Física, faig constar que desconec que el meu fill / la meva filla pateixi cap malaltia o discapacitat que li impedeixi seguir aquestes classes amb normalitat, així com el fet de poder participar en competicions esportives escolars o en cap altra activitat física escolar.

            En cas contrari, lliuro l’informe mèdic adjunt, per tal que es realitzin les oportunes modificacions en la programació d’Educació Física i s’adapti a les possibilitats i dificultats del meu fill / la meva filla.

Altrament, autoritzo les sortides pedagògiques del meu fill/a que es realitzin durant el curs                      /             , en relació a:

-          Les activitats culturals (teatre i música).
-          Les puntuals efectuades als voltants de l’escola, ja sigui per estudiar el medi, recollir mostres, activitats lúdiques, etc.

            Signatura del pare / mare / tutor/a



            Les Franqueses del Vallès,                 d                                 de                  



Nom i cognoms de l’alumne/a                                                                                            

En cas d’urgència cal trucar a:

Nom i parentiu de la persona                                                                                              
Número de telèfon                                                   

Nom i parentiu de la persona                                                                                              
Número de telèfon